Bilde av Målfrid J. Frahm Jensen og Karl Johan Johansen

Bokslipp – Erfaringskonsulent; med mål om endring

Endelig kommer den nye fagboka for erfaringskonsulenter, hvor rektoren vår er medredaktør sammen med prosjektleder Målfrid J. Frahm Jensen. Erfaringskonsulent; med mål om endring sklir rett inn på pensum for studentene på utdanningen for erfaringskonsulenter ved KBT Fagskole. “Fagboken vil være en viktig bok for utdanningen, men vil passe for langt flere enn studentene”, sa Karl Johan Johansen mens arbeidet med fagboken var godt i gang i fjor sommer.

Bokslipp 22. august

Boka kommer i salg torsdag 22. august. Samme dag blir det også ved KBT Fagskole i Trondheim fra klokken 18, hvor du kan kjøpe boka.

Velkommen v/ Målfrid J. Frahm-Jensen og Karl Johan Johansen
En hilsen fra Universitetsforlaget v/ Ola Mile Bruland
Om bokens betydning i utdanningene v/ Preben Hegland
Bokens betydning for psykisk helsefeltet v/ Tove Gundersen
Benstrekk, litterært snakk, kaffe, te og en matbit
Hvorfor relasjonell velferd? v/ Ottar Ness
En hilsen fra Erfaringssentrum v/Mirabel Nguyen
Hvorfor trenger erfaringskonsulenter veiledning? v/ Ann-Mari Lofthus
En hilsen fra NAPHA v/ Arve Almvik
Benstrekk, litterært snakk og mulighet til å kjøpe boken
Takk for at du kom – Vel hjem

Tekstplakat og bilde av forsiden på boken Erfaringskonsulent; Med mål om endring.

Tekst:
Bokslipp torsdag 22. august 2024. Erfaringskonsulent; Med mål om endring.

- Boken er en kunnskapsbrønn, der erfring og kompetanse fra ulike hold kan hentes ut og gi grunnlag for støtte i situasjoner for mennesker i behov av veiledning, bistand og helsehjelp. Tove Gundersen, Generalsekretær Rådet for psykisk helse.

- Det er behov for denne boka, da få bøker tar for seg erfaringskompetanse så grundig som det gjres her. Boka er praksisorientert, grundig og god, og særlig aktuell på bachelornivå. Helhetsinntrykket er svært positivt. Rita Sørly, professor i sosialt arbeid, UiT.

Det blir anledning til å kjøpe boka under arrangemenet. Vel møtt!