Bilde av en gruppe mennesker som står foran hovedhuset på Sagatun og holder opp stettglass

Høytidelig åpning av campusen på Hamar

Med vår hybride utdanningsmodell, kan du studere fra hvor du vil i landet. Mange liker likevel å ha et klasserom å gå til. Fra høsten 2024 har KBT Fagskole campus også på Hamar og i Ålesund, i tillegg til Trondheim (hovedkontor) og Kristiansand. 19. august ble det høytidelig åpning av campusen på Hamar, hvor vi samarbeider med Sagatun Recovery.

Høyere yrkesfaglig utdanning for erfaringskonsulenter

På Sagatun Recovery er erfaringskompetansen i høysetet, og de har flere personer ansatt som erfaringskonsulenter. En av dem, Rune Gulbrandsen, har selv tatt utdanningen ved KBT Fagskole. Ferske erfaringer fra studentlivet vil komme godt med i møte med studentene på Hamar. Kontaktperson på Sagatun Recovery, når det kommer til KBT Fagskole campus Hamar, er Cecilie Bergseng Kinde.

Vi ser fram til et spennende studieår og samarbeidet med Sagatun Recovery. Les mer om åpningsseremonien på sagatun.no